Հաճախորդների սպասարկման թիմի ղեկավար

Team2B ընկերությունը փնտրում է կազմակերպված, նախաձեռնող և պատասխանատու հաճախորդների սպասարկման թիմի ղեկավար​ի, ով իր առաջնորդությամբ և համակարգված աշխատանքով կնպաստի հաճախորդների սպասարկման թիմի արդյունավետ գործունեությանը։

Հիմնական հմտություններ

MS Office

Communication

Armenian

Russian

English

Մեր մասին

Ավելի քան 10 տարի մենք օգնում ենք ձեռներեցներին և պարզեցնում բիզնեսով զբաղվելը Հայաստանում։

Մենք կառուցում ենք բիզնեսի համար հարմար ենթակառուցվածք. Մենք զբաղվում ենք հաշվապահությամբ, լուծում ենք իրավական հարցեր, օգնում ենք մարքեթինգին և նկարահանում ենք վաճառքի տեսահոլովակներ:

Մեզ հետ աշխատում են՝ Krisp, gg, 10web:

Այստեղ դուք կարող եք տեսնել, թե ինչպես ենք մենք աշխատում





Մենք փնտրում ենք քեզ, եթե դու՝

  • Ունես 3+ տարվա փորձ հաճախորդների սպասարկման ոլորտում
  • Ունես առնվազն 2 տարվա թիմի ղեկավարման փորձ
  • Տիրապետում ես հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուներին
  • Ունես առաջնորդական և հաղորդակցման բարձր հմտություններ

Քո պարտականությունները

  • Հաճախորդների սպասարկման թիմի օրական աշխատանքների պլանավորում և վերահսկում
  • Թիմի անդամների առաջնորդում, ուղղորդում և մասնագիտական զարգացման աջակցում
  • Բարդ կամ չլուծված հարցերի կառավարում և բարձր մակարդակի հաճախորդների բավարարվածության ապահովում
  • Ծառայության որակի բարելավման գործընթացների մշակում և ներդրում

Թափանցիկություն

Պաշտոնապես գրանցվում եք որպես աշխատող, աշխատավարձը մշտապես ստանում ժամանակին, արձակուրդի կամ հիվանդության դեպքում բացակայության համար կարող եք դիմել ցանկացած պահի՝ առանց երկարատև հաստատումների, ինչպես նաև վերանայվում են տարեկան եկամուտները և աշխատանքի արդյունքների հիման վրա առաջարկվում բոնուսներ:

Զարգացում

Ուսուցում ընկերության հաշվին, հաճախակի վերապատրաստումների իրականացում և կանոնավոր հետադարձ կապի ապահովում:

Հոգատարություն և հարմարավետություն

Գրասենյակ կենտրոնում՝ հարմար կայանատեղիով և բժշկական ապահովագրության մասնակի փոխհատուցում:

Սկսե՞նք