fbpx

Вакансии

Привет!
Мы постоянно растём и поэтому ищем новых членов команды.
Ниже ты можешь найти актуальные вакансии.

О нас:
Мы более 10 лет помогаем предпринимателям построить бизнес процессы, но сейчас сосредоточились на релокации бизнеса в Армению.
С 24 февраля мы успешно релоцировали более 600 бизнесов.
За 10 лет успели поработать с: Krisp, gg, 10web.

Чем ты будешь заниматься:
· Составлять документы и КП
· Взаимодействовать с другими отделами, проверять соблюдается ли ТЗ
· Следить за графиком поставки контента (сайт и соц сети), проверять на наличие ошибок, обновлять устаревший
· Писать классный и понятный текст о бухгалтерии и законодательстве

Мы ищем именно тебя, если ты:
· Умеешь создавать классный и грамотный текст на русском, опыт работы копирайтером будет плюсом
· Работал в маркетинге или прошел обучение
· Тебя не пугают слова “инвойс”, “резидент” и “НДС”

Что мы предлагаем:
· Молодую и амбициозную команду, нацеленная на общий результат
· Обучение
· Достойная зарплата
· Отсутствие кучи отчётов и лишней бюрократии
· Работа в офисе в центре Еревана 10:00-18:00
· ЗП в срок в конце каждого месяца

Резюме можно отправить в личные сообщения или на почту hr@team2b.am

А тут можешь посмотреть, как мы работаем:

Будем рады видеть тебя в нашей команде!

О нас:
Мы более 10 лет помогаем предпринимателям построить бизнес процессы, но сейчас сосредоточились на релокации бизнеса в Армению.
С 24 февраля мы успешно релоцировали более 300 бизнесов. За 10 лет успели поработать с: Krisp, gg, 10web.

Мы ищем именно тебя, если ты:
· Имеешь опыт работы аккаунт менеджером
· Русский язык – C2
· Имеешь представления о банковской сфере и базовые знания юриспруденции

Чем ты будешь заниматься:
· Ежедневная оперативная коммуникация с клиентами и лидами (без продаж, только теплые клиенты)
· Оказывать первичную консультацию (всему научим)
· Ежедневная коммуникация со специалистами
· Присутствовать на личных встречах в нашем офисе (в дальнейшем возможно вести часть простых кейсов)
· Подготовливать пакет документов для юр отдела
· Проведение брифинга клиентов
· Ведение отчётности

Что мы предлагаем:
· Молодую и амбициозную команду, нацеленная на общий результат
· Обучение
· Достойная зарплата
· Отсутствие кучи отчётов и лишней бюрократии
· Работа в офисе в центре Еревана 10:00-18:00
· ЗП в срок в конце каждого месяца

Резюме можно отправить в личные сообщения или на почту hr@team2b.am

А тут можешь посмотреть, как мы работаем:

· team2b.am/relocation
· www.instagram.com/relocation2b
· www.instagram.com/team2b.am

Будем рады видеть тебя в нашей команде!

Team2B-ն փնտրում է ակտիվ և մոտիվացված հաշվապահի, ով կօգնի գործընկեր կազմակերպությունների հաշվապահական հաշվառման և անհրաժեշտ այլ գործառույթների իրականացման գործում։

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Ապահովել հաշվապահական հաշվառման վարումը, հաշվետվությունների ժամանակին կազմումն ու համապատասխան մարմիններին ներկայացումը,
  • Ապահովել հիմնական միջոցների, արագամաշ առարկաների հաշվառումը, իրականացնել ակտիվների մոնիթորինգ,
  • Անմիջականորեն իրականացնել և/կամ վերահսկել հաշվապահական և ներքին ֆինանսական հաշվետվությունների ամբողջականությունն ու ճշգրտությունը,
  • Ապահովել եկամուտների և ծախսերի ճշգրիտ վերլուծություն,
  • Վարել և վերահսկել ընթացիկ հաշվապահությունը,
  • Հետևել հաշվապահական և ֆինանսահարկային օրենսդրության փոփոխություններին, և ապահովել հաշվապահությանվարումը գործող օրենսդրության պահանջներին համապատասխան,
  • Կատարել դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի հաշվառում,
  • Դուրս գրել հաշիվ-ապրանքագրեր,
  • Ձևակերպել հաշվարկային հաշիվների քաղվածքները։

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ,
  • Հարկային օրենսդրության իմացություն,
  • ՖՀՄՍ-ների իմացություն,
  • MS Office-ի, մասնավորապես`Excel-ի իմացություն,
  • ՀԾ համակարգով աշխատանքի փորձ,
  • Հայերենի գերազանց, անգլերենի և ռուսերենի լավ իմացություն,
  • Պատասխանատվության բարձր զգացում և սթրեսակայունություն։

Դիմելու կարգը

Ինքնակենսագրականները խնդրում ենք ուղարկել hr@team2b.am էլեկտրոնային հասցեին՝ նշելով հաստիքի անվանումը։

Team2B-ն փնտրում է ակտիվ և մոտիվացված ֆինանսիստի, ով կօգնի կազմակերպությանը և գործընկեր կազմակերպություններին անհրաժեշտ գործառույթների իրականացման գործում։

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Կատարել ապրանքների ինքնարժեքի հաշվարկ, հավելյալ ծախսերի բաշխում և վերլուծություն,
  • Մաքսային բրոկերի հետ համատեղ աշխատանքի արդյունքում որոշել մաքսազերծման արժեքը /Մաքսատուրք, ԱԱՀ, Մաքսավճար, բնապահպանական վճար և այլն/,
  • Կազմել և/կամ ստուգել Ներմուծման և արտահանման փաթեթների փաստաթղթեր,
  • Վերլուծել ներմուծման և արտահանման ապրանքների վաճառքի շահութաբերությունը,
  • Համագործակցել թիմերի հետ ֆինանսական տեղեկատվության հավաքագրման և վերլուծության համար,
  • Կազմեել և ապահովել պայմանագրային և այլ փաստաթղթային ձևեր,
  • Կառուցել ֆինանսական մոդելների,

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն հաշվապահության, ֆինանսների կամ տնտեսագիտության ոլորտում,
  • ՀՀ հարկային  օրենսգրքի, Մաքսային օրեսնդրության իմացությունը կդիտվի առավելություն,
  • Վերլուծական և գործնական ճկուն մտածողություն,
  • Մաքսային ձևակերպումների վերաբերյալ գիտելիքները կդիտվեն որպես առավելություն,
  • Microsoft Office հավելվածների օգտագործման փորձը կդիտվի որպես առավելություն (մասնավորաես Microsoft Excel),
  • Մեծ ծավալի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն,
  • Ապրանքների դասակարգման ունակությունը կդիտվի որպես առավելություն,
  • Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
  • Ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն

Ի՞նչ անել

Ուղարկել ինքնակենսագրականները hr@team2b.am էլեկտրոնային հասցեին՝ նշելով «Ֆինանսիստ» արտահայտությունը։

Team2B-ն փնտրում է ակտիվ և մոտիվացված Մաքսային ձևակերպումների գծով խորհրդատու:

Ի՞նչ է անելու Մաքսային ձևակերպումների գծով խորհրդատու՝

  • Իրականացնել մաքսային ձևակերպումների համար նախնական հաշվարկների,
  • Նշել ԱՏԳԱ կոդերի համար մաքսատուրքի և ԱԱՀ-ի դրույքաչափը,
  • Տրամադրել տեղեկատվություն մաքսազերծման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի և թույլտվությունների վերաբերյալ,
  • Կազմել փաստաթղթեր և փաթեթեներ,
  • Դասակարգել բեռների և կատարել հաշվառում,
  • Տրամադրել խորհրդատվություն:

Ի՞նչ հմտություններ պետք է ունենա մասնագետը այս ամենը իրագործելու համար

  • Նվազագույնը մեկ տարվա աշխատանքային փորձ,
  • Մաքսային ձևակերումների մասնագետի որակավորման լիցենզիայի կամ մեկ տարվա աշխատանքային փորձի առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն,
  • Ապրանքների դասակարգման ունակություն,
  • Մեծ ծավալի ինֆորմացիայի հետ աշխատելու ունակություն,
  • Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
  • Microsoft office  ծրագրերի (word, excel) հետ աշխատելու ունակություն,
  • Ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացությունը։

Ի՞նչ անել

Ուղարկել ինքնակենսագրականները hr@team2b.am էլեկտրոնային հասցեին՝ նշելով «Մաքսային ձևակերպումների գծով խորհրդատու» արտահայտությունը։

Задать вопрос менеджеру

Давай вместе работать

Мы постоянно растем и ищем новых специалистов. Хочешь задать вопрос? Звони или оставляй заявку!