Նկարագրություն

Մարկետինգային հետազոտությունների անցկացման և վաճառք խթանելու նպատակով՝ տվյալների բազայի հիման վրա՝ dashboard-երի վերլուծություն և ստեղծում

Նպատակ

Առևտրային ձեռնարկություններում, հատկապես էլեկտրոնային շուկաներում, հավաքագրվում են տվյալներ, որոնք անընդհատ վերլուծության կարիք ունեն: Այս տվյալները ներկայացնում են վիճակագրություն՝ այցելություններ, գնումներ, հաճախորդների նախասիրություններ, ամենահայտնի ապրանքներ և այլն: Ունենալով վերը նշված տվյալների վիճակագրություն՝ դուք կարող եք կազմակերպել վաճառք, գովազդ և զեղչեր այնպես, որ հավաքեք առավելագույն շահույթ: Վերլուծելով գնումներից հրաժարվելը, դուք կարող եք հասկանալ հաճախորդի հեռանալու պատճառները, հաճախորդին վերադարձնելու հնարավորությունը և հաճախորդներին՝ թիրախայի հաճախորդների շարքերում հայտնվելու հեռանկարը: Նաև, վերլուծելով հաճախորդների բազան, կարող եք բացահայտել այն հիմնական հաճախորդներին, որոնց շնորհիվ ընկերությունը ստանում է ամենաշատ շահույթը

Արդյունք

Ստացված տվյալները կարող են օգնել՝ բիզնեսի զարգացման վերաբերյալ որոշումներ կայացնել, հաճախորդների սպասարկման քաղաքականությունը փոխել, շուկայի իրավիճակը վերլուծել, ինչպես նաև ընտրել ճիշտ ապրանքներ ու ծառայություններ վաճառքի համար

Ձեր ուղին

Անվճար
խորհրդատվություն

Անհրաժեշտ
ծառայության
ընտրություն և
քննարկում

Գնարժեքի
հաստատում և
պայմանագրի
կնքում

Համագործակցություն

Անվճար խորհրդատվություն

Անհրաժեշտ ծառայության ընտրություն և քննարկում

Գնարժեքի հաստատում և պայմանագրի կնքում

Համագործակցություն